Selasa, 02 Oktober 2018

[HD] Marley a já 2008 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Marley a já má skóre 6,6 z 10, na základě 5822 recenzí



Novomanželé John a Jenny Groganovi (Owen Wilson a Jennifer Aniston) se rozhodnou, že opustí drsné zimy Michiganu a začnou nový život na slunné Floridě. A aby těch změn nebylo málo, pořídí si roztomilého, šestikilového labradora Marleyho, který se během pár týdnů změní v padesátikilový parní stroj, plný nezkrotitelné energie. Takto začíná film režiséra Davida Frankela (Ďábel nosí Pradu), který popisuje 13 let života se psem, života, který někdy – a to dost často – připomíná soužití s nevypočitatelným uragánem. A tak John a Jenny Groganovi sledují, jak Marley slintá po nově natřených zdech, cupuje všechno na kousky, žere polštáře a kytky, pije vodu ze záchodu a honí pošťáka. Marley na oplátku zase sleduje život svých páníčků, jejich úspěchy i prohry, změnu práce a pomáhá jim svým živelným způsobem překonávat všechny nástrahy spojené s rozrůstající se rodinou. Ze všeho nejvíc jim však připomíná, že život nejsou jen starosti, ale hlavně velká zábava.

Více informací




[HD] Marley a já 2008 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Výroba a distribuce
Informace o vydání : 24. lednu 1912
Tržby : 71 270 506 USD
Distribuce : Easy Productions
Produkční společnosti : Sothar Pictures
Rozpočet : 16 924 465 USD

Původní název : Marley a já
Země : Moldavsko
Jazyk : maskodžíjština (mus)
Délka : 166 minut
Scénář : Trai Naome
Režie : Cassian Janaya
Žánr : komediální drama - Komedie, Rodinný

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Lochlan Larena
Hlavní role : Cayleb Piers
Kamera : Jessalyn Marek
Hudba : Blyth Platon
Produkce : Brayson Deneen
Střih : Mishael Sior

Související zprávy

Já legenda I Am Legend 2007 Č ~ Robert Neville je sice špičkový vědec ale ani on nedokázal zabránit šíření nebezpečného viru který byl vyvinut lidmi a nedá se léčit Neville je z neznámého důvodu vůči viru imunní a jako jediný příslušník lidského rodu žije v troskách New York…

ÚvahaMobil a já Ajulikovy stánky ~ Mnozí z vás mi jistě dají za pravdu když vám připomenu že pokud někdo asi před deseti lety řekl slovo mobil většina lidí na vás koukala s doslova přiblblým výrazem ve tváři

Buď fit s láskou ~ Tereza Sádlová Moje jméno je Tereza Sádlová spousta z vás mě znáte z mých facebookových stránek Buď fit s láskou nebo Instagramu kde mě najdete pod přezdívkou Misssannaa Mezi mé hlavní koníčky patří má práce zdravý životní styl cvičení a moji dva pejskové

Tip na smutný film Diskuse ~ Ahoj ženy prosím Vás budu večer sama doma a Mám straaašnou chuť na nějaký dobrý kvalitnější smutný film…dost filmů jsem už viděla hledám něco ne tak klasického jako Zelená míle Forest Gump Žena cestovatele v čase a pod…Děkuji

Film který zaručeně rozbrečí Diskuse ~ Ahoj mám dnes náladu na nějaký smutný film chci si trochu pobrečet Jsem poměrně chladná a moc filmů mě nerozbrečí Znáte nějaký co rozbrečí i takový šutr jako jsem já

Haley Bennett Č ~ Haley Bennett pravým jménem Haley Loraine Keeling se narodila v Naples na Floridě a své umělecké příjmení si zvolila po matce V rodném městě studovala hudbu a umění na Barron Collier High School později pak Barbizon School pro adeptky modelingu a herectví

Torrenty filmy ~ Dnes přináším několik zajímavých odkazů na torrenty filmů ke stažení

Drobenkový koláč s tvarohovou náplní a ovocem recept ~ Odkaz na uvaření AlaV 180115 2107 Na velkou remosku mi připadalo těsta málo příště bych dělala alespoň ze 400g mouky a tvarohu 500g Já jsem z posýpky odddělila 13 a do zbytku přidala vajíčko dle komentářů ale i vlastních zkušeností a udělala takové linecké těsto které se natlačí do formy

Irina Shayk – Wikipedie ~ Irina Shayk rusky Ирина Шейк – Irina Šejk anglicky Irina Shayk nebo Irinka Sheik 6 ledna 1986 v Jemanželinsku Sovětský svaz je ruská modelka známá svými fotografiemi v magazínu Sports Illustrated Swimsuit Issue v letech 2007 a 2012

Rodinné filmy online ~ Shlédnout Vánoční koleda 2009 Ebenezer Vydřigroš začíná vánoční svátky se svým obvyklým skrblickým opovržením Ale když ho duchové Vánoc minulých přítomných a budoucích vezmou na cestu která mu otevře oči a odkryjí mu pravdy kterým starý Vydřigroš nechtěl uvěřit musí otevřít své s