Jumat, 05 Oktober 2018

[HD] Viděl jsem ďábla 2010 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Viděl jsem ďábla má skóre 6,0 z 10, na základě 4000 recenzí



Korejský autor vytříbených žánrových snímků Kim Ji-woon se opět vrací na Filmasii. Po mandžuském westernu Hodný zlý a divný, existenciální gangsterce A Bittersweet Life a přelomovém hororu A Tale of Two Sisters přináší osobité a kontroverzní uchopení filmů o masových vrazích. Premisu o zastánci práva, který se tváří v tvář brutální vraždě své přítelkyně stává zaslepeným mstitelem, rozvádí do podoby divokého a drsného thrilleru prodchnutého groteskním násilím. Hrdina toužící po zadostiučinění se postupně stává stejnou bestií, jako jeho protivník.

Více informací




[HD] Viděl jsem ďábla 2010 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Vesa Zakariah
Střih : Honora Trayvond
Kamera : Milena Ashlie
Kostýmy : Mykolas Qaasim
Hlavní role : Zakiya Amarissa
Produkce : Daenerys Yousha

Původní název : Viděl jsem ďábla
Délka : 147 minut
Země : Sýrie
Žánry : romantický - Thriller, Horor
Jazyk : tok pisin (tpi)
Scénář : Rozi Carrick
Režie : Anshul Brielle

Výroba a distribuce
Distribuce : Gwynhellek Productions
Produkční společnosti : Wisdom Productions
Tržby : 18 054 570 USD
Premiéra : 16. lednu 1979
Rozpočet : 55 695 204 USD

Související stránky

Ve spárech ďábla The Possession of Hannah Grace 2018 ~ Šokující vymítání ďábla které se vymklo kontrole stálo mladou dívku život O několik měsíců později přiváží do márnice kde pracuje Megan Reed Shay Mitchell zohyzděnou sama uprostřed sklepních chodeb se stává obětí děsivých vizí a roste v ní podezření že mrtvé tělo je posedlé krutými démonickými silami

Pod nadvládou zla Dominion Prequel to the Exorcist ~ Vishnar Všude jsem četl Dominion je jedna dlouhá nuda kde se nic neděje a pořád se jenom kecá Takže díky podobným komentářům jsem na tenhle film dostal chuť protože hanily to co já mám rád A zklamaný jsem nebyl

Kategorie Horor ~ 100 min Smrt ve tmě 2016

Tchýně na zabití ~ Dobrý den v letošním roce v lednu jste u nás hráli divadelní hru Tchýně na zabití předtím Manželský čtyřúhelník Chtěla jsem se zeptat zda máte další představení se kterým byste mohli přijet lidé se pořád ptají kdy bude další Děkujipřeji krásný den

Syn ze stresu zvrací Diskuse ~ Ahoj všem můj tříletý syn někdy špatně zvládá stres není to pravidlem a potom zvrací Prostě začne hrozně brečet pak řvát pak hysterčit a je to Samozřejmě to nenechávám dojít až tak daleko ale někdy nemám možnost se mu okamžitě věnovat je tu ještě brácha dvojče a pak se poblinká Jsem z toho upřímně řečeno nešťastná

Nejlepší a nejděsivější horory všech dob ~ Ellkkkaaaa Reagovat Poslat zprávu Já znám hororů opravdu hodně ale tady z článku bych nic za horor nepovažovala Já viděla společně s taťkemjo dívám se na ně s taťkem oba jsme hold fanoušci fakt hodně hororů ale nejlepší asi vybrat nedokážu ale tak třeba namátkově je za mě určitě super Vymítač ďáblamísty fakt strašidelný a fakt jsem se bálato

Čert a Káča Národní divadlo Brno opera ~ Opera je uváděna v českém originále s českými a anglickými titulky Rodinné představení vhodné pro děti od 6 let Délka představení 3h přestávka po 1 a 2 dějství Premiéra 10 prosince 2016 v Mahenově divadle

Antonín Polách – autor historických románů ~ Samozřejmě že vždy se zájmem sleduji dění u našich východních sousedů koneckonců jsem tam jedenáct let žil a řadu ze současných politiků jsem znal

Nejlepší horory ~ Tento ročník přinesl divákům mimo jiné i druhý díl legendárního hororu Saw který ovšem ani zdaleka nedosáhl diváckého úspěchu prvního dílu a to ani u nás ani v zahraničí

Co dělat po rozchodu eDarling ~ Váš záběr jakožto psychologa je ohromný – vyučoval jste policejní psychologii a etiku na lékařské fakultě psychologii reklamy zkoumal psychologické dopady neplodnosti posuzoval zájemce o osvojení dětí napsal knihu o rozchodech a věnujete i se také církevněpastorální psychologii